SERVICE & MODERNIZARE INSTALATIE INTERFON
|
|
SERVICE & MODERNIZARE INSTALATIE INTERFON SERVICII DE SPECIALITATE INFIINTARI & MODIFICARI ASOCIATII PROPRIETARI
- pentru administratori / locatari, prin programul specific asociatiilor de proprietari. Se pune la dispozitia administratorului platforma eADMIN® cu acces online gratuit pentru toti membrii asociatiei si cenzor extern sau autoritate locala (primarie, etc.):
- administratorul asociatiei intocmeste Lista cotelor de intretinere si isi asuma raspunderea pentru corectitudinea datelor si gestiunea asociatiei de proprietari;
- instructaj administrator, o singura data ( maximum 2-3 ore ) si suport tehnic via email si telefonic, inclus in acelasi tarif;
- programul foloseste cea mai "veche" tehnologie web astfel ca nu este necesar sa instalati nimic in calculatorul personal. Acest lucru permite acces la datele asociatiei de oriunde si de la orice alt calculator conectat la internet mai mult, aplicatia va fi functionala indiferent de "noutatile" tehnologice in domeniu;
- programul este compact, practic si simplu. S-a urmarit realizarea operatiilor conexe in acelasi loc, mai mult, s-a urmarit simularea lucrului pe hartie, in baza modelelor prezentate de Ministerul Finantelor Publice, pentru ca administratorul sa poata da cu usurinta relatii despre rapoartele tiparite ale gestiunii;
- evidentele asociatiei de proprietari sunt accesibile online 24/24. Accesul la aceste date poate fi acordat ( sau restrictionat ) atat membrilor asociatiei ( presedinte, cenzori, locatari, etc. ) cat si tertilor ( administratia publica locala si alte institutii );
- fara contract, fara clauze ascunse, fara obligatii ... fara stres. Pentru tranzitia gestiune actuala -> eADMIN® primele luni sunt gratuite apoi se plateste doar daca se foloseste aplicatia online, serviciile utilizate fiind platite numai dupa incheierea etapei de lucru: inchidere gestiune si afisare Lista cote intretinere.
- pentru asociatii - servicii financiar-contabile, prin programul specific asociatiilor de proprietari. Se pune la dispozitia asociatiei platforma eADMIN® cu acces online gratuit pentru toti membrii asociatiei si cenzor extern sau autoritate locala (primarie, etc.):
- administratorul nostru intocmeste Lista cotelor de intretinere pe baza datelor primite de la reprezentantii asociatiei si de la furnizorii de utilitati si isi asuma raspunderea pentru corectitudinea datelor;
- in momentul in care avem toate datele, prezentam reprezentantilor asociatiei Lista cotelor de intretinere, spre verificare si aprobare. Daca exista inexactitati (numar persoane prezente, etc.) se fac corecturile necesare altfel, Lista cotelor de intretinere devine finala si se tipareste impreuna cu toata documentatia aferenta: desfasuratorul de cheltuieli / facturi, registrul de casa & banca, extras de cont, fisa apartamentului, calcul penalitati, Activ & Pasiv sintetic si analitic, etc.;
- intocmirea tuturor registrelor obligatorii pentru asociatiile de proprietari, in conformitate cu legislatia in vigoare;
- evidentele asociatiei de proprietari sunt accesibile online 24/24. Accesul la aceste date poate fi acordat ( sau restrictionat ) atat membrilor asociatiei ( presedinte, cenzori, locatari, etc. ) cat si tertilor ( administratia publica locala si alte institutii );
- cu contract, fara clauze ascunse, fara obligatii ... fara stres. Se emite factura numai dupa afisarea oficiala a Listei cotelor de intretinere.
- pentru asociatii - servicii administrative, administrare imobile prin personal calificat:
- reprezentarea asociatiei de proprietari in relatia cu administratiile financiare locale, a furnizorilor de utilitati si a instantelor de judecata;
- evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari cu ajutorul mijloacelor informatice, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare, documentatia fiind accesibila oricand si online;
- intocmirea listelor lunare de plata prin calcularea cotei contributiei la cheltuielile de intretinere pentru fiecare proprietar, pe baza facturilor comune si a facturilor individuale de cheltuieli;
- intocmirea tuturor registrelor obligatorii pentru asociatiile de proprietari, in conformitate cu legislatia in vigoare;
- intocmirea fiselor fiscale, a statelor de salarii si a declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru personalul angajat de catre asociatie;
- achitarea facturilor, a furnizorilor de utilitati si a altor prestatori de servicii, pe baza contractelor incheiate de catre asociatia de proprietari cu acestia;
- achitarea salariilor personalului angajat al asociatiilor de proprietari si plata impozitelor si contributiilor aferente pentru personalul angajat al acesteia;
- depunerea rapoartelor si a declaratiilor fiscale atat pentru asociatie cat si pentru angajatii acesteia la administratiile financiare locale;
- casierie, incasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de intretinere;
- alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de catre asociatie si stabilite in scris de comun acord;
- fara cheltuieli ascunse sau cheltuieli facute in numele asociatiei de proprietari.
In scopul reprezentarii si sustinerii intereselor comune, proprietarii de locuinte si/sau spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta dintr-o cladire, se pot constitui in asociatii de proprietari cu personalitate juridica.
In acest sens, intocmim documentatia necesara infiintarii unei asociatii de proprietari, procedura de infiintare fiind considerata incheiata in momentul obtinerii de la ANAF a Certificatului de inregistrare fiscala si realizarea stampilei pentru noua asociatie. Predarea dosarului se face reprezentantului legal al asociatiei de proprietari, contravaloarea serviciilor fiind:
INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI: 1000,00 LEI (taxe incluse)
|
|
INFIINTARI & MODIFICARI ASOCIATII PROPRIETARI
|